penaja utama

Wednesday, January 13, 2010

Bersukan untuk peluh badan jer he2

Sabtu ni 16/1/2010 Fakulti nk wt olimpik dalaman yg melibatkan Pensyarah,Staf dan Pelajar medic..aku join team oren dgn kawan2 lain spt Faeeez,jamil,ijat,faruki,fatasya,zam yg semua aku yakin akan join sukan Bola padang n Futsal..aku akan join sukaneka jer hahahah...team lain adalah biru,merah n Kuning...team mna lah yg akan jd juara yer...dh lma xde sukan mcm ni..Aku akan jd team sorak utk team oren....jgn risau oren kalau kalah pun kta akan menang sorak hahahaha..



Gambar masa sukan kat UM 2007 dulu..lama betul xbesukan hahaha

Besukan punya psl..semalam aku main badminton kt INTEC,xde orang,leh main lma ckit hahahaha...bepeluh jgk la..maklumlah lama xbesukan,biar jd sayur pun xpe yg penting ada smangat kesukanan hahahaha..nasib baik ada ,jamil,joe,razif n yazid...ada jgk org ajak aku besukan..kalau tak...malas duk umah main keta mainan jer he2...



seronok jgk leh peluh,selalu bdk ni ajak main snooker la pool la,karoke la,bowling xpluh langsung..

No comments:

Post a Comment